Retourneren

  • Ruilen en retourneren

    Ruilen en retourneren
    Ruilen en retourneren van je online aankoop is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Naast het retour sturen van je bestelling naar onze klantenservice mag je de bestelling ook omruilen of retouren in een van onze winkels. Voor het ruilen en retourneren van online aankopen verzoeken wij je een "retourformulier" volledig in te vullen en samen met een kopie factuur retour te sturen.
    download het retourformulier hier en print deze uit.

    Heb je via Bol.com of Miinto.nl besteld, retourneer dan ook via Bol.com of Miinto.nl

    Voor het ruilen en retourneren van online aankopen gelden een aantal voorwaarden:

    • Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling
    • Producten zijn niet gebruikt en/of gedragen
    • Producten zijn niet beschadigd
    • Originele labels en kaartjes dienen nog bevestigd te zijn aan het artikel
    • Indien mogelijk in de originele doos van het artikel. Indien redelijker wijs mogelijk voor het retourneren een andere (over)doos gebruiken (dichtgeplakte schoenendozen worden niet geaccepteerd). 

    Mocht je vragen hebben over het retour sturen van je bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice:

    E-mail: webshop@amigo.nl of
    Tel.: 085 - 273 51 61.
    Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 - 17:00 uur.

  • Onjuist of beschadigd artikel ontvangen?

    Heb je een onjuiste artikelen ontvangen of zijn de artikelen die je hebt ontvangen beschadigd?
    Neem dan contact op met onze klantenservice:
    E-mail: webshop@amigo.nl of
    Tel.: 085 - 273 51 61.
    Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 - 17:00 uur.

    De onjuiste of beschadigde artikelen kunnen gratis naar ons geretourneerd worden.

  • Opsturen van een pakket

    Opsturen?

    Zorg ervoor dat je aan de voorwaarden van het ruilen en retourneren van online aankopen voldoet. Het sturen van een pakket via PostNL kost €6,95. 

    Wanneer je een pakket aanbied bij een postkantoor of postorderbedrijf ontvang je altijd een verzendbewijs. Vaak ontvang je ook een traceernummer of traceercode om je pakket te volgen. Bewaar het verzendbewijs en het traceernummer/traceercode goed!

    Let wel: Amigo is niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoekraken van artikelen tijdens het retourproces.

  • Klachten over een product?

    Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.
    Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

    Onze gegevens:

    E-mail: webshop@amigo.nl of
    Tel.: 085 - 273 51 61.
    Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 - 17:00 uur.
                                                            

    Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

    Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Amigo.nl bij is aangesloten.

  • Geld terug van online aankopen?

    Terugbetaling iDeal en Paypal

    Het aankoopbedrag, gemaakte leveringskosten en administratiekosten worden binnen 5 werkdagen teruggestort op uw rekening.

    Terugbetaling Afterpay

    Het aankoopbedrag, gemaakte leveringskosten en administratiekosten worden niet door Amigo teruggestort maar door Afterpay zelf.

    Geld terug bij retour in de winkel

    Bij het retourneren in een van onze winkels ontvang je het aankoopbedrag terug op uw rekening wanneer dit betaald is via iDeal of Paypal.  Het aankoopbedrag voor bestellingen die betaald zijn via Afterpay ontvang je niet via ons terug, maar worden via Afterpay terugbetaald. 


    De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

     Nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice:

    E-mail: webshop@amigo.nl of
    Tel.: 085 - 273 51 61.
    Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 - 17:00 uur.