Bestellen

  • Bestellen

    Hoe plaats ik een bestelling?

    • Maak een keuze uit één of meerdere artikelen en selecteer de gewenste maat
    • Plaats de gewenste artikelen in de winkelwagen "In winkelwagen"
    • Bekijk de winkelwagen en klik rechtsonder op "ga door naar afrekenen"
    • Log in op je bestaande account, maak een nieuwe account aan óf
    • bestel zonder een account aan te maken
    • Vul de benodigde gegevens in
    • Kies een betaalmethode (iDeal, Paypal, Afterpay of vooruitbetaling per bank)
    • Controleer alle gegevens
    • Ontvang je bestelling GRATIS v.a. € 40,-
    • Maak je bestelling definitief door te klikken op "plaats bestelling"
    • Na ontvangst van de betaling, ontvang je een e-mail met daarin alle gegevens
  • Wat is de status van mijn bestelling?

    In de ontvangen bevestigingsmail van je gedane bestelling staan alle gegevens vermeld en kun je informatie vinden over de status van je bestelling bij PostNL. Mocht je er onverhoopt niet uitkomen:

    Neem dan contact op met onze klantenservice:
    E-mail: webshop@amigo.nl of
    Tel.: 085 - 273 51 61.
    Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 - 17:00 uur.

  • Wat is het voordeel van het aanmaken van een account?

    Door een account aan te maken kunt je, je gegevens opslaan. Zo kun je bij het bestellen van producten het betaalproces sneller doorlopen, meerdere verzendadressen opslaan en je bestelling bekijken.

  • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

    Een bestelling kan alléén geannuleerd worden indien deze nog niet gereed en verzonden is. Indien je, je bestelling wilt annuleren, verzoeken wij je om zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen met de klantenservice 085 - 273 51 61. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 - 17:00 uur. Als de bestelling al verzonden is kunnen wij deze helaas niet meer annuleren. Na ontvangst van de bestelling, kun je deze wel retourneren.